sebet.az onlayn maqazin

Avtosalonlar sürücüləri belə soyur

Avtosalonlar sürücüləri belə soyurPaytaxtda avtomobilini təmir etdirmək istəyən sürücülər zəmanət adı altında avtoservislər tərəfindən aldadılır.

Sonxeber.az-ın məlumatına görə, adi bir avtomobil təmiri sexində mühərrikin yağını dəyişdirmək istəyən şəxs həmin yağa 45 manat, xidmət haqqına isə 10-15 manat ödədiyi halda, həmin yağdəyişmə prosesi avtoservislər tərəfindən 70-80 manata həyata keçirilir. Şübhəsiz ki bu da vətəndaşları narazı salır.

Şəhər sakini Fərman Kərimov da salondan avtomobilini zəmanətlə alsa da təmiri ona baha başa gəldiyini deyir. Onun sözlərinə görə, bir müddət əvvəl özünə 2 illik zəmanətlə xarici model avtomobil alıb. Lakin zəmanətin şərtləri hazırda onu heç də qane etmir:

"Avtoservisdə avtomobilin cüzi bir detalını da dəyişdirmək çox bahadır. Maşını alarkən mənə mühərrikin yağını 5 min kilometr tamam olduğu zaman avtomobili satan şirkətin servisinə gedərək dəyişdirməyimi tapşırdılar. Mən də servis mütəxəssisindən: "kilometraj 5 mini keçsə, zəmanət əsasında yağı dəyişməyəksiniz?"sualıma, servisdən "dəyişdirilməyəcək" cavabı verildi. Bir məqam da odur ki, mən başqa bir məntəqədə avtomobilin hansısa detalını dəyişsəm zəmanət ləğv ediləcək. Servisdə təmir isə mənə sərf etmir. Çünki adi bir avtomobil təmiri sexində 400 manata başa gələn bir təmir işi, servisdə 800-900 manata görülür".

Şəhərdə baş çəkdiyimiz adi avtomobil təmiri məntəqələrinin ustaları da avtoservislərdə qiymətlərin baha olduğunu dedilər. Avtomobil təmiri ilə məşğul olan Zaur Məmmədov deyir ki, servisdə maşın təmir etdirənlər daha çox imkanlı təbəqənin nümayəndələridir:

"İmkanı yaxşı olan şəxslər də bilir ki, servislərdə qiymətlər daha yüksəkdir. İnsanların həmin servislərə üz tutmasına səbəb odur ki, həmin məntəqələr bizim iş yerimizdən daha təmizdir, səliqəlidir. Servislərdə sürücü maşını aparıb ustalara təhvil verir və avto servisin ona təklif etdiyi çayı içir.Həmin müddətdə isə avtomobil təmir edilir. Bizim isə elə bir imkanımız yoxdur. Ancaq düşünürəm ki, gördüyümüz işlər arasında fərq yoxdur. Qiymət isə sözsüz ki, nəzərə çarpacaq qədər fərqlidir".

Şəhərdə baş çəkdiyimiz adi avtomobil təmiri məntəqələrinin ustaları da avtoservislərdə qiymətlərin baha olduğunu dedilər. Avtomobil təmiri ilə məşğul olan Zaur Məmmədov deyir ki, servisdə maşın təmir etdirənlər daha çox imkanlı təbəqənin nümayəndələridir:

"İmkanı yaxşı olan şəxslər də bilir ki, servislərdə qiymətlər daha yüksəkdir. İnsanların həmin servislərə üz tutmasına səbəb odur ki, həmin məntəqələr bizim iş yerimizdən daha təmizdir, səliqəlidir. Servislərdə sürücü maşını aparıb ustalara təhvil verir və avto servisin ona təklif etdiyi çayı içir.Həmin müddətdə isə avtomobil təmir edilir. Bizim isə elə bir imkanımız yoxdur. Ancaq düşünürəm ki, gördüyümüz işlər arasında fərq yoxdur. Qiymət isə sözsüz ki, nəzərə çarpacaq qədər fərqlidir".

Avtosalonlar sürücüləri belə soyurAvtosalonlar sürücüləri belə soyur
Avtoservislərdə isə qiymətlərin baha olması ilə razılaşmırlar. Tanınmış avtoservislərdən birinin administarotoru deyir ki, onların təklif etdiyi qiymətlər o qədər də yüksək deyil:

"Biz bunu qəbul edirik ki, qiymət fərqi var. Ancaq bu sürücülərin dediyi qədər də çox deyil. Görülən işin biraz baha başa gəlməsinə gəlincə isə, ona səbəb də bizim ehtiyat hissələrimizin keyfiyyətinin üstün olması və görülən işə zəmanət verməyimizə görədir."

Yuxarıda sadaladığımız hallarda zəmanətin ləğv edilməsinə gəlincə rəhbər şəxs bildirdi ki, "biz bununla avtomobilə yad ustaların müdaxiləsininin qarşısını almaq məqsədi güdürük. Ona görə də sürücülər qarşısında belə bir şərt irəli sürürük".

Avtosalonlar sürücüləri belə soyur
Hüquqşünas və yol hərəkəti qaydalarının şərhçisi Ərşad Hüseynov deyir ki, avtomobil satışı ilə məşğul olan salonlar bəzən öz mövqelərindən sui-istifadə edirlər. Onun sözlərinə görə, zəmanət müqaviləsində zəmanətin bütün şərtləri əks etdirilməli və sürücüyə izah olunmalıdır.

"Əgər şərtlər sürücünü qane etmirsə o, müqaviləni bağlamamalıdır. Zəmanətin hansı hallarda pozula biləcəyi dəqiq göstərilməlidir. Əgər zəmanətin pozula biləcəyi hallar müqavilədə konkret şəkildə göstərilməyibsə, heç kim sürücüyə hansısa detalı dəyişdirdiyi üçün zəmanətin pozulduğunu deyə bilməz. Burada digər bir məsələ, zəmanət müqaviləsində hansısa xidməti məhz həmin avtoservisin göstərəcəyi qeyd edilə bilməz. Müqavilədə şərtlər qanunauyğun və qarşılıqlı razılaşma şəklində həyata keçirilməlidir. Hazırda isə müqavilənin əksəriyyəti birtərəfli olduğu üçün avtoservislər də istədiyi qiyməti qoyurlar".

Avtosalonlar sürücüləri belə soyur
Xarici ölkələrdə isə sürücülərə avtomobil təmiri ilə bağlı fərqli təkliflər irəli sürülür. Qonşu Türkiyədə maşın alanlara verilən zəmanət kitabçasındakı şərtlərdə göstərilir ki, sürücü avtomobilində dəyişdirilməsi vacib olan detalını istədiyi yerdə və istənilən zaman dəyişdirə bilər. Avtomobil şirkəti buna görə zəmanəti poza bilməz. Çünki müqavilədə bütün şərtlər öz əksini tapıb.

Ölkəmizdə isə şərtləri qoyan tərəf avtomobil salonları olduğu üçün istədikləri zaman müqaviləni poza bilirlər. Avtomobil alanların isə bütün bu problemlərdən yaxa qurtara bilməsi üçün əsas çıxış yolu kimi imzalanacaq müqavilənin diqqətlə oxunulması, orada qeyd olunan şərtlərin sizin hüquqlarınıza zidd olduğu təqdirdə imzalamaqdan imtina edilməsi göstərilir. Çünki sonra bu şərtlərdən əziyyət çəkən və uduzan tərəf yalnız siz olursunuz.

anspress

Tarix: 16 Nov 2015 | Baxılıb: 2715

Oxşar xəbərlər

Bakıda "Peugeot"ların satışı dayandı

Bakıda "Peugeot"ların satışı dayandı

Dolların bahalaşması avtomobil bazarına da təsirsiz ötüşməyib. Ölkəyə gətirilən yeni avtomobillərin bahalaşması, bundan əlavə gəlirlərin azalması nəticəsində müştərilərin nəğd ödəmə qabiliyyətinin

Bu təkliflər paytaxtda hərəkəti asanlaşdıra bilər - FOTOLAR

Bu təkliflər paytaxtda hərəkəti asanlaşdıra bilər - FOTOLAR

Paytaxtda sərnişin daşımaları sahəsində xidmət keyfiyyətini yüksəltmək, şəhərdə avtomobil sıxlığını və digər nəqliyyat problemlərinin aradan qaldırılması məqsədilə Nəqliyyat Nazirliyi Nəqliyyatı

Porsche ilk elektrikli avtomobilinin istehsalına başlayır

Porsche ilk elektrikli avtomobilinin istehsalına başlayır

Sentyabr ayında təşkil olunmuş "Frankfurt Motor Show" çərçivəsində təqdim olunmuş elektrikli avtomobil "Mission E" ziyarətçilər tərəfindən böyük maraqla qarşılanmışdı. Technews.az

25 min telefonla avtomobil hazırlandı - VİDEO

25 min telefonla avtomobil hazırlandı - VİDEO

Tayvanlı usta 25 000 mobil telefondan istifadə edərək avtomobvil hazırladı. Avtomobili hazırlayan usta bu müasir sənət əsərini yaratmaqda məqsədinin insanlara ekoloji şüur aşılamaq olduğunu deyib.

"Volvo"-nun gələcək flaqmanı - FOTOLAR

"Volvo"-nun gələcək flaqmanı - FOTOLAR

"S80"-ın sələfi və "Volvo"-nun yaxın gələcəkdə flaqmanı olacaq avtomobilin sirri rəsmi olaraq açıldı – isveçlilər sedan "S90"-ın virtual görünüşünü təqdim ediblər. Yeni

7-ci seriya BMW-nin təqdimat mərasimi keçirildi

7-ci seriya BMW-nin təqdimat mərasimi keçirildi

Noyabrın 11-də "Improtex Motors" şirkəti öz sərgi-satış salonunda tam yeni 7-ci Seriya BMW avtomobilinin təqdimatını keçirtdi. Yeni 7-ci Seriya BMW avtomobilinin qapalı təqdimatı 3 gün

Yeni Toyota Supra

Yeni Toyota Supra

Bəzi casus fotolardan və bir neçə il davam edən testlərdən sonra Toyota şirkəti yeni sportkar Supra-nın rəsmi təqdimatını keçirdi. Çox güman ki, siz yapon sportkarının təsvirini çox görmüsünüz və

"Hyundai"ın satışları kəskin azaldı

"Hyundai"ın satışları kəskin azaldı

Rusiya, Çin və Braziliya da daxil olmaqla, inkişafda olan ölkələrdə göstəricilərin pisləşməsi ilə əlaqədar Cənubi Koreyanın Hyundai Motor Co. avtomobil istehsalçısının satışları 2016-cı ilin

Alman nəhəngi Rusiyaya qayıdır

Alman nəhəngi Rusiyaya qayıdır

Dünyanın ən böyük şirkətlərindən biri yenidən Rusiyaya qayıdır. İstiPress-in məlumatına görə, söhbət "Opel"dən gedir. Almaniyanın "Opel" konserninə sahib olan Fransa avto nəhəngi


ev elanlari kondisoner ustasi kombi temiri kombi ustasi masin bazari at satışı arenda moyka tecili satilan evler buzovnada kondisioner ustasi kurslar elanlar isci teleb olunur gece smeni
Fatal error: Call to undefined function newsfooter_show() in /home/mekan/public_html/footer.php on line 69